بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


سناریوی حذف برنامه نود در شبکه پنج نوشته و اجرا خواهد شد!

حدود دوهفته ای هست علی جوادی سردبیر روزنامه خبر ورزشی برنامه ای را عصرهای جمعه در کانال پنج با نام زاویه اجرا میکند!
جوادی در دومین برنامه زاویه قبل از اعلام مهمان خود در مورد برنامه ورزشی دیگری تبلیغ میکند و توضیحاتی را به مخاطبین برنامه اش می دهد.وی اظهار میکند که قرار است دوشنبه شبها برنامه ای به نام تهران ورزشی در ساعت 22 روی آنتن برود.برنامه ای که چهارشنبه ها هم بر روی آنتن خواهد رفت و یکی از مجریان آن هم مهدی واعظی خواهدبود. مهدی واعظی همان مجری استقلالیست که در یک برنامه ورزشی وقتی از رویانیان چند سوالات چالشی پرسید،باعث ممنوع التصویر شدنش طی یکی دو ماهی شد!
حالا چرا مسئولان ورزش صدا و سیما با ساختن برنامه های ورزشی، چالشی و شبیه برنامه نود که در اتفاقا در حول و حوش همان ساعت برنامه نود دوشنبه شبها پخش خواهد کرد،خدا می داند!؟منتهی درطول یک ماه اخیر دو سه مورد از این برنامه ورزشی به صورت زنده  کلید پخشش خورده شده و فکر کنم همینجور اگر پیش برویم شاید بتوانیم این برنامه ها را آلترناتیو برنامه نود دانست و مهمترین دلیلش را هجمه زیاد انتقادات در طی ماههای اخیر از فردوسی پور و برنامه اش توسط مدیران و مربیان فوتبال می توان ذکر کرد.
منتهی در طول یک ماه اخیر دو سه مورد از این برنامه ورزشی به صورت زنده کلید پخشش خورده شده و فکر کنم همینجور اگر پیش برویم شاید بتوانیم این برنامه ها را آلترناتیو برنامه نود دانست و دلیلش را هجمه زیاد انتقادات اخیر بر علیه عادل فردوسی پور نامید!ظاهرا آرام آرام قصد کم کردن مخاطبین برنامه نود را داشته باشند تا این برنامه نسبتا قدیمی فوتبال را به شبکه سراسری ورزش انتقال دهند.شاید این تقابل و حرکاتی که بر علیه برنامه نود آغاز شده،کار آقایان .......!
راستی خدا نیما نهاوندیان را مورد رحمت و مغفرت خود قرار دهد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 16 / 10 / 1391برچسب:رسانه ها,مطبوعات,برنامه های ورزشی,نود, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com